bezpiecznie realizujemy Wasze zamówienia

najczęściej zadawane pytania

ZAPEWNIAMY, ŻE KAŻDE ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE. JEŚLI ZAMÓWIENIE NIE BĘDZIE KOMPLETNE, A PŁATNOŚĆ BĘDZIE ZREALIZOWANA Z GÓRY, GWARANTUJEMY ZWROT NADPŁACONYCH ŚRODKÓW NA KONTO.

 

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienia były kompletne i dotarły jak najszybciej. Dodajemy zamienniki produktów bez zmiany ich cen, a ze względu na dużą ilość zamówień, czasem nie jesteśmy w stanie poinformować wszystkich klientów o brakach, jakie powstały w zamówieniu. Na bieżąco uaktualniamy terminy dostaw i odpowiadamy na Wasze potrzeby. W przypadku wystąpienia trudności w kontakcie z Biurem Obsługi Klienta, prosimy o kontakt mailowy: sklep@carrefour.pl

 

najczęściej zadawane pytania